lördag!

h3jh3j!
Igår så jobbade jag och sen på kvällen så åkte jag och Elise till odensbacken för att äta pizza, den åt vi tilsammans med Emma och Julia, för söta tjejer det där! Sen efter det så åkte jag och elise förbi Erik en sväng för att kolla på hans nyfärgade hår. Och efter det åkte vi vidare hem till Gustav och ah.. orkar inte berätta allt! Men kvällen slutade bra tillsammans med Elise, Gustav, Karl, Eken, Poffe och Henning! tack för en grym kväll! ♥

Nu ska jag snart gå hem från familjen Lord, för pappa villa att jag skulle klippa gräset.. Jag verkligen älskar det!
Jaja, ha ett bra liv!

hahahahaha

http://biszczis.blogg.se/2011/july/mongonu.html

gurrapurra konstnären!

Vilket fint mästerverk gustav! ;)

rensning!

Sitter för tillfället hemma hos Louise. Hon rensar kläder vilket vi var hemma hos mig och gjorde också. Däremot så slänger hon mer kläder än vad jag gjorde.. men jag tror att hon skulle sälja lite på hennes blogg, vilket inte jag kommer göra, hehe
Aja, ska ta mig tid att försöka fixa en ny design till bloggen.. den nuvarande är så himla tråkig så jag ska försöka få till en roligare nu! Har fått en idé som jag ska prova men måste bara ta lite bilder först!
Så, någon som har lust att hjälpa mig?!



electric banana band!

Hallå! Ligger i sängen och lyssnar på massa gamla låtar från barndomen.. shit vilka flashbacks jag får ibland!
Electric banana band äger ju allt! Nu är det Jag ska bli som en delfin och jag tänker bara tillbaka på när vi var på deras konsert, hahah vilket drag! Önskar att dom kommer till Örebro igen då jävlar!




skype

Tjoo, sitter och pratar med mina två cheyor just nu! hehe duktiga flickor som sitter inne vid datorn på sommarlovet..

inköpt


Levis' shorts 99kr. Carlings (ordinarie pris 799kr.)


Tröja 150kr. Monki (ordinarie pris 299kr.)


Eyeliner 95kr. Kicks


staden!

Idag har jag varit i stan tillsammans med Louise. Köpte en eyeliner, en tröja coh ett par shorts (shortsen var på rea och kostade 99:-, orginal priset var 800:- *lycklig tjej*)

Bilder kommer upp imorgon, om jag orkar :p
Aja, nu får Gustav damp för att jag skriver så mycket, pratar nämnligen i skype.. Hare bäst!

vill/ska ha!


jobbjobbjbb

Gomorgon! Igår jobbade vi ju, och det gick ganska bra! Vi fick rensa ogräs i morotslandet (vilket drömjobb!) så i början när vär vi gick och böjde oss ner hela tiden så fick vi så ont i ryggen så att det slutade med att vi började krypa fram istället! Efter det hade vi ju jättevackra ''knäskydd'' utav jord, så det blev ett dopp i sjön efter jobbet.

Idag så vet jag inte vad som händer, jag skulle ha åkt in till stan men blev lite tajt för Ella fyller idag så vi ska dit vid två. Men vi sa att vi tar vår tripp dit imorgon istället!



kvällsdopp - CHECK!

Tjo! Nu ligger jag i Elise säng med min underbaraste i knät.. alltså datorn!
Idag skulle vi ha jobbat men det blev inte så tack vara det inte så vackra vädret. Men imorgon smäller det!
Vi tog ett kvällsdopp förut och det var ju inte den bäste idén kanske.. det var liksom 17 grader i vattnet! Och när man hade tvålat in sig så fanns det ju ingen återvändo precis!
På tal om ingenting så har jag precis klippt av ett par svarta jeans också.. Resultatet blev hyffsat bra, bortsett från att dom sitter så tajt runt låren så ser ut som värsta fettot men det är ju helt okej! *elise gillar*

smycken

Go'dag! Igår kom Daniel och Pernilla med Melker. Han har sovit här och så. Emma kom till mig vid fyra igår och senare på kvällen så åkte vi till odensbacken och träffade Erik, August och Robin tittade förbi med bilen en snabbis också.. Sen en halv timme innan min buss kom så svängde även Gustav och Karl förbi :)
Idag har jag inte gjort ett piss. Ska till pappa lite senare, och sen blir det att sommarjobba måndag och tisdag.

Jag har kollat runt lite på smycken, och har hittat två favoriter!

min misse!

Hallå på er! Idag har jag först varit till stan och tagit spruta, sen åt vi och sen åkte vi hem. När bilresan var överstökad så tog jag med katten ut och sen målade jag någon grej till skorstenen som pappa bad mig fixa. Nu när det är klart så sitter jag och chillar lite i sängen min!
Har massa roliga planer i veckan.. men jag orkar inte ta det nu.

Tog en liten paus från målandet och fotograferade min lilla sockertopp!


hos louise

tjo, nu sitter jag med louise lilla mini-dator.. och hon spelar tv-pel :) tänkte att jag skulle titta förbi här en snabbis!
Idag har vi varit i odensbacken en stund, där träffade vi Erik och Martin, en göteborgare så Erik fick ju samma dialekt som honom såklart.. men det får man leva med! Trevilg var det i alla fall :)
Nu ska jag se efter om louise klarar ut det där nedrans spelet snart. ha det bra, puss!

tattoo

ååh vad jag vill ha en tatuering! Eftersom Sanna fick göra en när hon gick i nian så ska jag med få göra det.. jag vet bara inte var jag ska ha den eftersom jag inte får ha den så synligt för mamma. så handleden, vilket jag har funderat på är helt uteslutet.

åh vad jag önskar!

RSS 2.0