rensning!

Sitter för tillfället hemma hos Louise. Hon rensar kläder vilket vi var hemma hos mig och gjorde också. Däremot så slänger hon mer kläder än vad jag gjorde.. men jag tror att hon skulle sälja lite på hennes blogg, vilket inte jag kommer göra, hehe
Aja, ska ta mig tid att försöka fixa en ny design till bloggen.. den nuvarande är så himla tråkig så jag ska försöka få till en roligare nu! Har fått en idé som jag ska prova men måste bara ta lite bilder först!
Så, någon som har lust att hjälpa mig?!



Kommentarer
Postat av: Molly

JAG VILL FOTA!

Jag måste ha en ny design+ byta till blogg.se!

<333333333

2011-07-26 @ 17:37:40
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0