made

Hahaha, jag kollade på ''made'' förut på MTV och då var det en kille som vill bli en tjejtjusare, han var värsta tönten, jag lovar verkligen! Hahah. Och sen hade han en kille som hjälpte honom och så, sen så typ fick han gå på några dejter för att träna upp sig och sen skulle han välja någon av dom som han skulle bjuda till skolbalen. Hhahahhaaha! Det gick jättedåligt på alla dejter för att han var typ jätteosäker och gav tjejerna jättedåliga komplimanger,  ojojoj x)

Just nu gör jag inte någonting, jag bara sitter här och har det bra. Jag är i alla fall inte lika sugen på en springtur idag.. hah, gud vad jag är duktig..


morrn morrn!

Just förtillfället så sitter jag vid datorn och skriver här. Fast det tror jag redan att ni hade listat ut.. :p
Nu är jag klar för skolan och klockan, klockan är 07:17 och vi börjar skolan klockan 08:30
Det är en stund kvar..
Jag var ju på gården igår och efter mitt inlägg om det så gick vi ut, och Molly tog lite bilder som hon la upp på sin blogg, klicka här för att komma till den :)

godnatt

Nu har jag kommit hem igen, och jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt ikväll så att nu har jag borstat tänderna, gått på toa och tagit bort mitt smink, så nu sitter jag i sängen redo för att sova :p
Imorgon är det ju redan tisdag :o Jag tycker att veckorna går så fort! Det känns som att det var fredag igår. Imorgon ska jag nog inte göra något speciellt, jag funderar faktiskt på om jag kanske ska ta mig en liten springtur :) Jag känner mig ganska sugen på det nu, men vi får se om jag är lika sugen imorgon ;)
Jag, Molly och Stephanie gjorde typ ingenting på gården, vi bara tog det lungt. Ganska skönt faktiskt :)
Nu har jag inte så mycket mer att berätta, så vi hörs väll imorgon igen! Hare bra så länge och sovgott!! :D

gården

Hej, nu sitter jag i datasalen tilsammans med Molly och Stephanie. Hihi :)
Fast vi är inte så jättesociala med varandra för att alla sitter typ helt inne i sin datorn x)
Här inne sitter jag:

några bilder

Nu är jag hemma igen, för övrigt så var dagen ganska soft. Den var väldigt lugn och vi gjorde inte så mycket på lektionerna, så det var skönt. :)
Jag har absolut ingenting att göra så jag tänkte att jag skulle lägga upp några bilder som Lina och Emma tog förut, inte så många men..

Linaaa :)

jag är en nörd ;)

Emma passade på att platta håret lite :p

Emmas tröja ;D


gris.

Nu sitter jag, Emma och Lina i min säng och fördriver tiden. Vi hade ingen NO och nu börjar vi inte förän 13:50.
sista lektionen, matte -.- Nu ska Emma gå in på Bilddagboken och hitta någon bild på någon.. aja hörs sen.

fotoprojekt


bild nr 24 - hund, världens sötaste lilla Bosse!

hihi, bara djur än sålänge :p

god morgon allesammans!

jag fick jätteont i magen av frukosten :( Men det går nog över..
Igår så gjorde jag i en någe, jag satt bara framför den här mackapären hela dagen :p Idag är det skola igen, på något väldigt konstigt sett så ska det faktiskt bli roligt. Jag har ingen aning om varför jag tycker det, men det känns som att det ska bli en rolig vecka :D Idag ska jag nog inte heller göra så speciellt mycket, jag har inte bestämt något i alla fall. Så vi får väll se vad som händer :)


ny design

Nu har jag fixat en ny design. Jag skulle uppskatta om ni berättar vad ni tycker om den? Är den bättre än den förra?
Jag glömde tyvärr att ta före&efter bilder :s Men ni överlever nog ändå :)


yeah! (h)

Jag och Emma kanske ska åka till Göteborg på fredag och stannar där över helgen. Vi ska antagligen på på Liseberg och åka massor av roliga karuseller :D Om det nu blir så att vi åker till Göteborg så kommer vi att ha det allra bäst! :D
Jag längtar redan! Ååååh, jag vill åka nu!


bli medlem du också!

jag har blivit medlem på bloggtrafik.nu för att jag har hört att det fungerar riktigt bra, om su också vill få fler läsare till din blogg/hemsida så tycker jag att du också ska gå med.
klicka här för att bli medlem: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=fridanilssson


sony ericsson


jag både vill och böhver ha den!

segersjö

Idag var det Segersjö då, det var ganska roligt, lite segt bara. Annars var det bra :)
Nu har jag kommit hem så nu har jag absolut ingenting att göra. Jag tänkte att jag skulle ladda ner Mozilla Firefos men det stannade på 14% så jag får väll göra det någon annan dag. Det gjorde mig inte så glad faktidkt, jag hade ju velat ha det innan jag åkte till pappa.. men men, sån't är livet. Jag och Louise hade det helt klart bäst igår! x) Vi skrattade väldigt mycket, som vanligt. ;)
Det blir nog inga bilder på det som jag köpte i onsdags, ingen verkar vilja se, plus att mitt internet är så segt så jag kommer inte in på hemsidorna där bilderna finns och sen så kan jag inte ladda upp bilder till bloggen heller. Jag hatar verkligen Internet Explorer! Det är så j*vla sämst!
Jag längtar tills att jag kan ladda ner Firefox!
Jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ka hitta på, så om någon har lust att träffas så hör gärna av er till min mobil :) eller på datorn ;)

nattar hos louise

Tjo, nu sitter jag hemma hos Louise :) Vi gör inte så där jättemycket precis, vi sitter typ bara och pratar på skype men Gustav och Perlan. Dom har damp :s
Imorgon är det segersjö jag ska gå med Louise, Elise och Ludwig. Men jag måste ju bara kolla på Lina och Emma när dom tävlar imorgon :p Louise försöker att fisa i micken till skype, hahhahah ''magen jobbar liksom''
hahhaa, så söt! undra vad Gustav och Perlan kommer att säga, eller hur dom kommer att reagera x)

det gick inte så bra..

Hej, jag skulle ju ha fixat bilder på det jag köpte i onsdags nu men jag hittade inte så många bilder, jag hittade bara på skjortan och cardiganen. Cardiganen har ni ju redan sett men. Ja, sen när jag nu skulle ladda upp bilderna så funkar det inte -.- bilden laddas upp men finns inte när jag ska sätta in den i inlägget. Vi får väl se om det kanske funkar ikväll, inte för att jag tror att det kommer att göra det, men ändå.. Vi får hoppas.


ny duschad

Nu har jag kommit hem från Lina. Det har varit en eftermiddag full av skratt! :D Hahah, vi satt och läste ''pinsamheter'' i Julia-tidningar, haahhah det var askul! Sen kollade vi ut genom fönstret och då såg vi ett helt fotbollslag som var ute och sprang, i Helgesta. Vi trodde ju att det var några i våran ålder, typ Louise och Elise och dom, hahah så vi sprang ut och hoppa på cyklarna och cyklade och mötte dom, men sen så visade det sig att det var A-laget eller något, hahahhah fyfan vad vi garva! Emma skjutsade mig och hon skrattade jättemycket så hon höll på att köra ner i diket flera gånger x)En lyckad dag alltså! xD
När Emma hade åkt hem så satte vi oss vid datorn och kollade på först det tredje avsnittet av ''Toppbloggarna'' på aftonbladet.se sen kollade vi på youtube klipp om Michael Jacksson, typ att han lever och på hans spöke, och sen kollade vi också på ett klipp där man ska försöka att inte skratta men jag och Lina kunde inte hålla oss så speciellt länge.. x)
En bild på det som jag köpte igår kommer imorgon bitti :)

hos lina

Hej, nu sitter jag hemma hos Lina, vi väntar på att Emma ska komma :p
Vi har inte gjort ett någe, vi har typ bara varit ute hos kaninerna och kollat lite, Lina har ju fått en ny. Den är hur söt som helst! Skriver mer senare ;D

good morning

Jag har kommit på att jag sätter mig här varje morgon men jag hinner aldrig på kvällen, hmm.
Men idag så lovar jag att ni ska få i alla fall ett inlägg till, ikväll ;)
Igår så var jag på Marieberg med mamma och Sanna :) Det var trevligt :p
jag köpte:
en vit cardigan - 199:-
en munktröja - ? :s
en skjorta - 199:- (hihi, den heter Frida :p)
och 3 par trosor - 120:-
Det blev mer än vad jag trodde att det skulle bli, för att jag väntade mig bara cardiganen :D
Ååh, sen åt vi Hjortkvarnsglass innan vi åkte hem också, alltså den är så grymt god! Det bara dansar i munnen när man äter den x)
Jag lägger in bilder ikväll för jag hinner inte nu.


07:10

Heej, igår så gick jag ju på stan. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, linnet fanns inte kvar, cardiganen fanns inte, och den tredje tröjan fanns inte kvar i min storlek i vit, men jag köpte den i svart istället, för de var också fin :D Så idag så ska jag kanske åka in till marieberg med mamma så ska vi kolla lite efter det som inte fanns på stan :)
Jag träffade ju Johanna igår också! Asså shit vad länge sen det var, jag har saknat dig som attans! Vi måste träffas snart igen! :D
Juste, i helgen är det ju Segersjö dagarna också,
vilka kommer? :)


nämen godmorgon

Nu sitter jag här igen, av samma orsak som igår morse ;p
Fast idag ska jag inte cykla, jag ska gå till skolan, föööööör att jag ska till stan efter skolan :D:D
Det blev idag istället för imorgon :D det gör mig väldigt glad eftersom att jag också har fått pengarna som jag behövde av pappa :D
Igår så åkte jag till farmor och farfar en snabbis på eftermiddagen, jag följde med pappa och hämtade kräftor från sumpen. Vi åkte fyrhjuling ner till sjön och jag fick köra (h) Jag är lätt bäst! Fast det var lite obehagligt när jag körde genom alla kvigor :s Men det var för att dom sprang brevid hela tiden, och pappa gick ju en bit bort med Acke också, så jag körde ju själv bland alla kvigorna.
Men det gick bra ändå :)

måndag

Nu har jag kommit hem från skolan och nu gör jag absolut ingenting. Åka till stan blir imorgon istället :D nu måste jag bara fråga pappa om jag kan få 250 kronor :s hoppashoppashoppas!! för annars kan jag inte få min tröja :(
nu har jag inte så mycket mer att skriva om så ni får väll en bild på det som jag ska köpa istället ;)



två av dom har ni ju redan sett ;)
vad tycker ni?

 


godmorgon

Jahopp, nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tio i åtta så att jag kan cykla till Emma :) Jag kan ju cykla tidigare men jag orkar inte. Då börjar första hela veckan idag då.. Kul -.-
Idag vet jag inte vad som händer, och inte imorgon heller. Men på onsdag så ska jag kanske åka in til stan med Julia och Rebecca :D men vi ska prata med Rebecca först, för jag tror inte att hon vet att jag ska med :p
Jag ska köpa dom sakerna som finns i ett tidigare inlägg, men jag har hittat en till sak som jag vill ha, och den har jag inte råd med :s Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. ska jag köpa den också så behöver jag mer pengar av pappa, och jag är inte så säker på att han kommer att gå med på det :/
Men det är ju två hela dagar kvar tills dess, så jag får väll tjata lite ;)

ni är dåliga..

Dåliga på att kommentera! :( SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA kommentera mer, annars är det inge kul att blogga och då kommer jag att börja blogga mindre, och då kommer ni klaga på att jag aldrig skriver något på bloggen -.-
Detta gör mig inte glad :(
SÅ BÖRJA KOMMENATERA!!!


frida vill ha!



me reeeeeally want!

bild nr. 10

Tjobba, nu har jag kommit hem från farmor och farfar. Jag har tagit en bild på deras fågel, vilket står med i fotoprojektet ;)


bild nr. 10 fågel


hos farmor & farfar

Just nu så har jag enormt långtråkigt. Jag sitter hemma hos farmor och farfar och har ingenting att göra. Hahah farmor vill att jag ska ta kort på alla hennes blommor, och sen ska jag skicka bilden till hennes syster (tror jag att det var) som bor på Gotland. Hon trodde nämnligen inte på att farmor hade så många fuchsior. ni sånna här..

Jaa, nu ska jag gå ut och ta kort på 10 sånna där.. -.-

charmigt

Bilden visar ungefär hur jag kommer sova inatt om inte jag går och lägger mig snart
så med den här bilden så säger jag

godnatt.

fotoprojekt

Jag har sett att några bloggare håller på med ett fotoprojekt, så jag tänkte prova det ja också eftersom jag tycker om att fotografera :D Jag kommer att göra en lista på 50 saker som jag sedan ska ta kort på lite då och då. bilderna kommer att dyka upp här på bloggen i kategorin ''fotogrojekt''. Sedan kommer jag att stryka dom saker som är avklarade. (I listan.)

1. vatten
2. kärlek
3. frukt
4. eld
5. katt
6. mat
7. ledsen
8. ögon
9. dröm
10. fågel
11. glass
12. shopping
13. glädje
14. pussel
15. regnbåge
16. röd
17. snö
18. morgon
19. hjärta
20. sött
21. grön
22. svamp
23. stad
24. hund
25. vänner
26. stjärnor
27. penna och papper
28. lila
29. frihet
30. blommor
31. streck
32. skog
33. sjö
34. blå
35. speglar
36. bus
37. dryck
38. vind
39. ord
40. magi
41. himmel
42. mörkt
43. skratt
44. tårar
45. natt
46. solsken
47. spindel
48. tangenter
49. fångad
50. vass

håll utkik!

bengalkatt

Jag tror att jag har hittat världens sötaste katter! dom ser verkligen ut som leoparder, så himla söta!
Se bara så söta dom är! Jag bara måste ha en sådan!







så grymt söta!


grymma? ;o

Nu har Julia gått :( Vi hade i alla fall en grym kväll/natt igår! :D Vi spelade Sims väldigt länge, vi uppnådde våran ''sim''s livsönskan (h) Vi är grymma!
Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på.. Ni får gärna smsa! Dock måste ni skriva vem det är som skriver för jag har lånat en mobil av Tommy så jag har inga inlagda nummer.

Jag har redan en dagens låt :p




The sims 3

Jag och Julia nööördar Sims! :D hhahaha, vi ska dygna (h) Visst är vi tuffa?
våran ''sim'' ska få 5 barn :o (Vi ska uppfylla hennes livsönskan)
nä nu ska vi spela vidare (y)

ny design

Nu har jag gjort en ny design, en slarv bara men den är ju inte lika tråkig som den förra i alla fall ;)
enjoy!

hehe, förlåt?

Ooops, det blev inte riktigt 20 minuter.. :s Men nu var det ju faktiskt så att julia åt pizza :)
Fast jag tror inte att det var så speciellt viktigt eftersom nästan inga följer min blogg..
Menmen. Nu sitter jag och Julia hemma hos mig, jag sitter vid den här datorn och Julia sitter vid sin bärbara precis brevid mig och spelar Tha Sims 3 :D Vi är nördar ;)
Som sagt så hade vi en gemenskapsdag idag i skolan, det var skitsegt! Usch, jag vill aldrig ha det igen!
Men jag slipper nog inte undan.. Inatt så sover Julia här :D Vi kommer att busa sönder, hihih! Imorgon så ska skitungen rida -.- Dumt va?
Vi äter marabou (h)


Lite mer mmm.. i livet.


snabbt inlägg

Nu har jag precis kommit hem från skolan, idag var det typ någon gemenskapsdag. Det sög!
Sitter hemma hos Julia nu men vi ska alldeles strax gå hem till mig, så jag skriver mer om ungefär 20 minuter (:

hos Julia

Tjolahopp, nu sitter jag hemma hos Julia :D Vi tänker på ******, hahahhaahhhahahhaha!
Vi funderar på att åka och knacka på, men nä. Hahah, ni måste bara gå in på http://sok.aftonbladet.se/?q=toppbloggarna&x=38&y=7 kolla på båda delarna, seriöst, hur ser Kissie ut? :o
Jag känner mig faktiskt ganska fin när jag ser henne, särskilt när hon ser ut så här? :o

skolfoto

imorgon är det skolfoto :s Jag vill inte! Men jag vill ha skolkatalogen, fast det spelar ju ingen roll hur jag gör, jag får den ju ändå.. Aja. Idag så var det andra dagen i skolan, det gick väll bra :) Jusste, imorgon fyller ju Ni´clas år också! GRATTIIS! jag ska bjuda honom på en pommestallrik och en dricka x) Hahaha, det blir hans present från mig :p men jag måste sticka nu, vi hörs imorgon sötnosar!

skola imorgon :s

DET ÄR SKLOA IMORGON?! Hemskt va? :o Usch jag vil inte att det ska vara skola igen.
Plus att det är skolfoto på torsdag också´-.- Hur ska det här gå?  Aja, jag överlever väl, idag så har jag inte gjort ett någe. Men igår så fick jag äntligen min cykel :D



där är den ;) Så imorgon blir det att cykla till skolan :D Ne nu ska jag nog försöka att hitta på något annat, hörs imorgon.


RSS 2.0