allting går för snabbt!

Hej, lördag idag dåroj! Igår när jag kom hem från skolan så satte jag mig och spelade The sims 2. Sen efter det gick jag ner till vardagsrummet, som förövrigt är klart nu (!!) och där stog en ny tv och en ny blu-ray! Då kann vi prata om en lycklig Frida! Haha, eftersom vi inte har fixat parabolen än så fick vi kolla på film igår! Så Spiderman var det första vi kollade på, på den nya tv:n! ;)

Idag så ska jag gå till Johanna och hämta min cukel, för pappa skulle låna den ikväll, och sen ska jag göra massa saker som ska lämnas in i skolan! Två inlämningsuppgifter, en deckare, läsa 100 sidor i So-boken och så ska jag läsa världens sämsta bok också!
Grejen är att jag måste göra det mesta hemma också, för sceniska profilen har fullt upp med repningar och föreställningar nästa vecka. jag tror att vi missar ungefär 3 skoldagar. men jag ska försöka arbeta flitigt nu så att jag blir av med skiten!


Rolles!

Hejsan! Idag har jag inte gjort så mycket, än så länge. Ska försöka sätta mig och läsa SO, vi ska ha läst 98 sidor tills nästa fredag då vi har prov på dom.. kul! eller?
Imorgon blir det väll ungefär samma saker som sker.
Vi skulle ha fixat tv:n idag men men käre farbror har ju inte fixat sladden än ''det är bara att koppla in!'' -.- jo eller hur!?
Taskigt tycker jag! Nu vill jag faktiskt kunna sätte mig i soffan och dra på tv:n och bara slappa, efter mer än 4 månader utan tv..
Åååh! Katarina står och gör Rolles (en kycklinggryta med curry) det är nog min favoriträtt just nu! Kan verkligen inte sluta proppa i mig!


guldkväll!

Igår var jag på bio med Madde, Julia, Lina, Emma och Louise. Det var så himla roligt, en kväll med tjejerna liksom!
Vi såg hur många lingon finns det i världen. Väldigt bra, och riktigt rolig! Rekomenderas starkt!

Haha, Emma kan verkligen inte skratta tyst! När hon skrattade så kollade halva biosalongen bak på henne (nästan i alla fall..hehe)!
Det var bara en av alla roliga saker som hände igår!

några andra var:
• Vi mötte Enis på McDonalds. Madde såg tydligen gammal ut och hon var också tjock. Emma hade skägg också..
• någon ungee ramalde i trappen mitt framför oss, och vi kunde knappt hålla oss för skratt.
• vi tog massa mongo-bilder på stan, så folk lär ju ha trott att vi var lite.. ja mongo. 
• Louise lekte mongolid och började prata med någon kille som var ute och gick med sin hund. 
• Agnes (hon och Lovisa mötte vi när vi väntade på bussen hem) skjutsade runt Louise i en kundvagn ner för en bavke och dom höll på att köra på en bil.
• på bussen hem så rev Louise ut det mesta utav Julias godis.
• Vi härmade dom i filmen på bussen ''säkerhetsbälte? CHECK!!'' 
och massa mer!

jag älskar er! ♥


Armageddon

Hej, har precis kollat på världens bästa film! Armageddon. Jag kollade på den själv, oh grät som jag vet inte vad. Jag grät mer till den här än vad jag gjorde till The Last song. Den är så himla hemsk! Men så himla bra!




RSS 2.0