love my hair..


åh, mitt hår är verkligen underbart för tillfället..

marieberg

Pratade precis med Mollan i telefonen, och vi ska åka in till marieberg idag. Känner mig ganska skabbig idag men vem bryr sig? haha jag?..
Hade inte tänkt att köpa så mycket, var inne i måndags och handlade lite smått, dock inget på rean men struntsamma.
Jaja, nu ska jag göra mig klar för avgång.. Ha det bästans!


löv ju molly.

black and white

Var ute på en liten promenad förut, tog med mig kameran och gick runt alm. Blev inte så jättemånga bilder, det hade börjat mörkna så dom blev lite suddiga osv. Jäkla vinter!
Nu ligger jag i sängen och redigerar några av dom som blev ganska okej. Förhoppningsvis får jag dom lite snyggare.

Det finns verkligen inget mer irriterande när man ligger och lyssnar på bra musik och har det allmänt bra, så börjar någon jävel i lägenheten brevid dunka massa skitmusik som förstör hela alltet, blir förbannad!


okej-bild från idag.

julklappar - check!

Då var man klar med alla julklappar nu då! Känns helt underbart att ha det klart!
Nu har jag kommit hem från marieberg, var där med Elise, Gustav och Jakob. En lyckad dag :)
Morgondagen blir nog inte lika rolig, blir att julstäda hela huset.. Inte min favoritdel med julen kanske men, jaja sånt hör till!

Nu ska jag slå in alla julklappar så att det är klart. Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans, det ska jag!


goddagens!

tänkte bara berätta att jag lever!
Nej men, tja!
Haha vi har kopplat in vårat Nitendo 64 så nu sitter mamma och spelar Donkey Kong.. Största gamern! Kommer ihåg när jag var mindre att ibland när vi kom hem från skolan så satt hon och spelade DK helt forever alone..

Annars har det varit en ganska lugn vecka faktiskt. Luciatåg i tisdags, volleyboll turnering (våran klass vann, lite stolt) i onsdags och sen har vi inte haft så mycket plugg heller. Superskönt! Däremot så har jag två prov på tisdag som kommer gå åt skogen, men vad gör det.. betygen är redan satta.. det jobbar jag upp nästa termin, eller nått.
Igår sov jag hos Emma, Sjukt mysig kväll blev det!


Hej, mitt namn är frida och jag har inga bilder.

even the best fall down sometimes

Varför ska söndagar alltid vara så himla sega? Idag har jag städat rummet.. Gick hyfsat bra ändå, om bortser från mina pauser vid facebook varannan minut. Sånt som händer?!
Nu ska jag springa iväg och hjälpa Tommy med maten, det här kan sluta hur som helst.
Peace.


fett med snyggt


lördagar är tråkiga.

Igår efter skolan så åkte jag, Emma och Matthias in till stan och mötte upp Erik, vi åt och sen for vi vidare till Marieberg. Det var tänkt att jag skulle handla lite julklappar men eftersom mamma hade glömt att sätta in pengar på mitt konto så sket det sig.. Killarna handlade i alla fall!
På kvällen blev det kyrkan, och gummisnoddskrig! Sjukt roligt, kan ju inte säga att jag är speciellt bra men kul var det!
Idag ska vi på teater, Anna ska vara huvudrollen så det ska bli kul! Nu ska jag nog dra mig bort till frukostbordet och trycka i mig lite mat! Hare bäst.


RSS 2.0