Kärlek till dig!

Hej, jag älskar Molly Callh. Hejdå.


Bloggen rullar igång sakta men säkert

Bloggare: Molly Callh
Uppgift: Blogga om Frida Nilsson
´
Mycket simpla instruktioner men here we go!
Hon har exakt samma sjuka humor som mig, vi skrattar åt hemska saker, knäppa saker, helt enkelt sjuka saker! Och hon var nog den enda som kunde få mig att skratta riktigt mycket när vi gick i 7an.
I like her clothes, brukar oftast vilja ha med mig Frida när jag ska shoppa för jag tycker hon har koll på kläder.
Och ja, hon är faktistk lite lik Miley Cyrus.
SJUNGER SOM EN GUD.
Jag ska bjuda henne på Ice Age 4 när den kommer ut på bio (om typ 65248833 månader) för att min överrasknings födelsedagspresent aldrig kom för att blabla. Där har ni lite fakta om henne!


dör så snygg!

jag vill också se ut så, livet är allt bra orättvist!

tillägnat david berg.

Bloggar på beställning.. bara för att min blogg är så enormt rolig och spännande att läsa, eller?
Jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva.. Men jag är ju hyfsat duktig på att fördriva tiden, tralallalalallalaaaa och så vidare, och så vidare.

Idag skulle jag ha följt med in till Gustavsvik med några härliga människor men pappa tyckte att jag kunde vara hemma och hjälpa honom lite, rolig pappa. Senare tog jag hundarna och tog mig en promenad till farmor, där fick jag godis som alltid! Love it!

mitt liv är trasigt, det är något fel på min kamera.. måste lämna in den eller något, blir tokig! jag är så ledsen, min älskling </3´
Efter en hel del letande efter bild så fick det bli en bild på mig och min saknade Linnea.


RSS 2.0