nämen godmorgon

Nu sitter jag här igen, av samma orsak som igår morse ;p
Fast idag ska jag inte cykla, jag ska gå till skolan, föööööör att jag ska till stan efter skolan :D:D
Det blev idag istället för imorgon :D det gör mig väldigt glad eftersom att jag också har fått pengarna som jag behövde av pappa :D
Igår så åkte jag till farmor och farfar en snabbis på eftermiddagen, jag följde med pappa och hämtade kräftor från sumpen. Vi åkte fyrhjuling ner till sjön och jag fick köra (h) Jag är lätt bäst! Fast det var lite obehagligt när jag körde genom alla kvigor :s Men det var för att dom sprang brevid hela tiden, och pappa gick ju en bit bort med Acke också, så jag körde ju själv bland alla kvigorna.
Men det gick bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: juliabrink

vad fan är kvigor lilla söta frida? ;) <333333

2010-08-24 @ 21:07:26
Postat av: frida

det är kor som aldrig har fått några kalvar. Kor som inte är mammor :p

2010-08-25 @ 07:10:14
URL: http://fridanilssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0