lördag!

h3jh3j!
Igår så jobbade jag och sen på kvällen så åkte jag och Elise till odensbacken för att äta pizza, den åt vi tilsammans med Emma och Julia, för söta tjejer det där! Sen efter det så åkte jag och elise förbi Erik en sväng för att kolla på hans nyfärgade hår. Och efter det åkte vi vidare hem till Gustav och ah.. orkar inte berätta allt! Men kvällen slutade bra tillsammans med Elise, Gustav, Karl, Eken, Poffe och Henning! tack för en grym kväll! ♥

Nu ska jag snart gå hem från familjen Lord, för pappa villa att jag skulle klippa gräset.. Jag verkligen älskar det!
Jaja, ha ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

söta ni är :D

2011-08-02 @ 14:00:06
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0