Du äger!

Det var meningen att det här skulle stå på mollys blogg, men det funkade inte tyvärr så jag skriver det här istället.

Jag hade tänkt skriva det här inlägget för ganska länge sen men jag har inte hunnit.

Molly är en helt underbar person som går att lita på till 110% och som alltid finns där när man behöver det som mest! Vi ses kanske inte så jättemycket om man bortser från i skolan, men när vi väl träffas så har vi alltid så himla roligt tillsammans. Vi har alltid någonting att göra, tack vare det har vi super många minnen ihop! Våran helt sjuka humor som köttar sönder allt och alla och det är så himla grymt!
Det är så skönt att vara med dig för jag kan vara mig själv tillsammans med dig, jag är glad att jag har dig vid min sida hjärtat! Alla borde ha en sådan vän som du.
Jag älskar dig så enormt mycket Molly så du anar inte, du är helt underbar.
Ingenting kommer emellan oss.

/ frodo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0