mjölkrig

hej på er! idag har jag städat nere i kyrkstallet, var ju så där lagom kul. nu ska jag springa iväg och göra rent mina stövlar invändigt. haha dom är fortfarande fulla med jord efter sommarjobbet.. så jag tänkte tvätta dom lite!
efter lunch ska jag och emma hjälpa tiina med några småbarn. vi ska baka, och jag och emma har bestämt oss för att vi ska starta mjölkrig med småttingarna! haha kan bli roligt. om vi vågar..
jag hoppas verkligen att vi bakar bullar eller kladdkaka! mums alltså!

nej nu måste jag sticka iväg innan mamma kommer in och tjatar på mig..

härligt att man inte har några tänder i käften!


Kommentarer
Postat av: EMMMA

hahahah skön komentar på din tänder :')

fett söta ungar på bilden O:) <3 <3< 3< 3 <3

2011-09-13 @ 12:14:32
URL: http://emmaerlandsson.blogg.se/
Postat av: johanna

åååååh saknaaar :( <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-17 @ 00:30:21
URL: http://johannalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0