Emma Erlandsson bloggar till Frida

Till Frida från Emma
Frida jag älskar dej, jag menar det! Du är seriöst som en riktigt syster,  Töntar oss tillsammans och massa!
Spela super mario som vi nästan alltid gör! Det är blad det grymaste som finns. Skrattar som fan eller så sitter vi och surar på varann för "någon råkade göra så den andra dog" K-Ä-R-L-E-K. eller som det oftast är; hahah såg du hur bossen såg ut..!  Liksom åt saker som inte äns är kul :')  Det är kärlek på top hela tiden när vi är tillsammans!
sen är inte vi på samma sätt som när man träffar andra, svårt att förklara. Men när du har vart hos mig och vi haft släkt här, eller när du var med i stockholm så har flera sakt att:  Det som är så sjuk med er att ena kan sitta i soffan och kolla tv, medans den andra kan sitta och "spela kort" med familjen. Och det är bla DET som gör att vi är som thigta!! Du är som en medlem i min familj iallafall!  Och hur vi fick sån grym kontakt i början! Vi var ALLTID efter skolan, vilket vi inte gör lika ofta. Men jag älskar dej exakt lika mycket.
Kollde på bilder på oss för ett tag sen sommarlovet till 7an eller 8an, Och det är så JÄVLAAAA mycket minnen!
sjukt.  Jag älskarälskar dej Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0