en vecka kvar!

Hejsan hopssan! Haha lite vrickad dag faktiskt.. Efter skolan så stog Jakob med cykeln utanför, och då satte jag mig på pakethållaren och sa ''skjutsar du hem mig nu eller?'' ironiskt.. men det slutade med att han gjorde det. Så han skjutsade hem mig på cykeln hela vägen ner till pappa!? Helt ärligt förstår jag inte hur du orkar, men tack i alla fall! Värsta snällt! Han blev i alla fall kvar här och nu har han precis åkt hem. (han blev hämtad så stackaren behövde i alla fall inte cykla hem)
Vi har inte gjort speciellt mycket, jag har provat massa fula kepsar osv. och han har skrattat typ.. Sen gick vi till Elise en sväng, sjuklingen bjöd på kladdkaka! krya på dig stumpan!

Aja, nu ska jag inte skriva mer, min magkänsla säger att internet kommer att slå ifårn vilken sekund som helst nu, hare grymt!


Kommentarer
Postat av: corris

HAHAHA OMG HELA VÄGEN!! frida du kan ju inte köra slut på killarna!

2011-11-08 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0