Knubbe?

Hej, tanken är ju att jag ska bli lite mer social här så jag får väll ta tag i det här igen!
Idag har vi haft konfirmation, igår också. Inte det roligaste precis..
Nu är det sista veckan med prao! Det är så fantastiskt skönt att slippa skolan och hålla på med sådant som faktiskt är roligt.

Haha, Gustav ringde mig kvart i tolv igår käll och sa att jag skulle döpa kattungen till knubbe (vi pratade lite om det tidigare ugår), hans lillebror kallas det så han hade frågat honom om jag fick döpa katten efter honom.. Tydligen så ville Oscar det. Ja, rolig pojke som ringer och säger att jag ska döpa min katt till Knubbe mitt i natten bara för att han '' tänkte berätta det''.
Men ja, då fick jag mig en funderare där igår. Han kanske får heta Knubbe, är ju lite charmigt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0