man blir ju så lycklig!

Hej, nu har jag kommit hem från skolan. Jag skrev aldrig något mer igår för jag var hos farmor och farfar hela kvällen, och busade med Ella. Vi gjorde loppor (ni vet sånna som man viker av papper, som man jämt gjorde när man var mindre) och eftersom att Ella inte har lärt sig läsa än så fick vi rita bilder på det som man skulle göra.. Ella bestämde vad man skulle göra och jag fick rita, är ju inte den bästa på att rita ''berätta vem du är kär i''..

Det var gårdagen det. Idag så ska jag inte göra någonting alls. Funderar på att kanske ta mig en tur ut med kameran nu när det är så fint väder. Sen ska jag ringa och prata lite med Johanna också. Om hemtelefonen fungerar nu så här efter flytten. För oturligt nog så har jag inga pengar på mobilen.
Jag öppnade fönstret för att det var ungefär 100 grader i mitt rum, sen efter bara en liten stund så hör jag hur fåglarna börjar kvittra dom där typiska ''vår'' trudderlutterna, vårkänslan spreds i hela kroppen! Gjorde min dag till en gladare en.

dagens facelook.. eller nått



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0