Jag har ångest!

För att jag vill spela The sims 2!? Jag tror att jag har gått och blivit knäpp! Jag har inte spelat det på kanske ett år och helt plötsligt så vill jag spela det direkt! Men jag hade ju inte det här hos pappa, en rejäl glädjedödare..
Julia vi måste ta våran Sims kväll/natt snart, innan jag bryter ihop totalt!

Idag har det inte hänt så värst mycket. Skulle ha åkt till mamma men det gör jag imorgon istället, blev så sent nu.

LINNEA ÄR DUM! JAG SKREV IGÅR ATT HON BAJSADE, (ELLER ATT HON GJORDE ''NUMMER 2'') MEN HON LOGGADE IN PÅ MIN BLOGG OCH TOG BORT DET! DUMMA, ELAKA, LINNEA. nu vet ni det i alla fall, att Linnea BAJSADE igår när jag skrev mitt inlägg.


bilden är till dig, min älskade Linnea.

Kommentarer
Postat av: Linnea

fina flickor bajsar inte.

2011-03-11 @ 17:01:10
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0