''Emma, vad är det här?''

Halloj! Idag slutade vi kvart över tolv, hur underbart som helst! Imorse fick vi fylla i någon enkät i två timmar, fast vi fick gå lite tidigare.. Så jag har haft två lektioner idag. Riktigt skönt!

Igår följde jag med Julia hem först. Tillsammans med Emma och Molly. Sen efter ett tag så gick jag, Emma och Molly ut och mötte upp Agnes, sen var vi ute och gick i 1-2 timmar. Efter det så skulle jag och Emma äte hemma hos Emma, då gick Molly och Agnes ut så länge. Sen när vi sen på kvällen gick hem till Emma igen och kommer upp på hennes rum så ligger 5 utav hennes plagg som ett hjärta på hennes golv, och sen ligger det en lapp (toalett papper) på hennes kudde, där det står godnatt älskling. Emma blev jätteskraj, haha. Hon trodde det var Lukas, så honom skällde hon ut, sen frågade hon sin mamma men det var inte hon heller, sen frågade hon Christian men han fattade ingenting. Sen säger Molly Vill ni höra en rolig historia?
Och det ville vi ju, då berättar hon att nät jag och Emma satt nere i köket och åt så smög Molly och Agnes in igen, utan att varken, vi, Emmas mamma, pappa, lillebror, mormor och morfar märkte något. Dom gick upp på Emmas rum, och sen efter att dom hade gjort hjärtat och skrivit så smsar Moly till Emma jag tror att jag glömde min tröja hos dig.. (dom skulle nämnligen skrämma Emma) och Emma svarar aha, men nu har vi redan gått. Så då hade jag och Emma alltså redan gått ut och tänkte möta upp dom. Hahah, så dom satt hemma hos Emma och gömde sig i hennes säng utan att Emma ens var hemma.. Jag orkar inte berätta resten.. Snacka om sjuka människor!

Nu ska jag ut på en prommis, hare bra!


Kommentarer
Postat av: Mma Erlandsson

Hahahahah stackars chris och Lukas fick ju damp på lukas ialf!<333333333333333333333

2011-03-16 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0