du är världens bästa!



Bara av det där lilla så får du mig att bli så lycklig.

Jag tror inte riktigt att du förstår hur glad jag är över att ha dig som min vän. Du är så himla underbar så det finns inte ord! Du ska bara veta att efter att du och jag blev så tajta så har jag varit en lyckligare människa. Du har visat mig vad äkta vänskap innebär. Du är en sån vacker person Linnea!

Vi har haft så himla roligt ihop, och jag har så många fantasktiska minnen efter våra helt sjuka dagar tillsammans!
Kommer du ihåg förra vintern då vi gick till lekparken och skulle ta kort, vi gick upp på massa uppskottad snö och dina ben bara försvann ner i snön, varje gång du lyckades ta dig upp så ramlade du ner igen. Och jag bara stog där och skrattade och tog kort på dig! haha.
Det finns så mycket mer! Grönalund, alla gånger i Funäsdalen, snigeldagen, när vi la oss under min säng hos mamma utan anledning, och mamma tog kort på våra fötter som stack ut.
Jag kan skriva hur mycket som helst, men just nu sitter jag bara och grinar, det är obeskrivligt hur mycket du betyder för mig!
Du gör mitt liv lite mer värdefullt. Linnea jag älskar dig, verkligen! Det finns ingen som du! ♥


Kommentarer
Postat av: claudia

sv:Jag mår oxå bra ;)

2011-03-11 @ 11:30:54
URL: http://claudiautank.blogg.se/
Postat av: Linnea

frida, du är bäst. och det vet du om, du är den bästa man kan ha. du är min ängel och kommer alltid vara, jag älskar dig <3

2011-03-11 @ 16:59:19
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0