sista gudstjänsten i mitt liv!

He på er! Igår så åkte jag och Linnea till Erik, dit kom även Simon, Matthias, Molly och Jonathan. Vi skulle ha haft en grillkväll men eftersom vädret inte riktigt var på topp så fick grillningen bli av på spisen i en stekpanna..
efter som jag har min ''vecka'' så kunde inte jag bada igår, Molly gjorde inte heller det.. vet inte varför men ah. Så när dom andra sprang ut och hoppa i poolen och sen ner i bastun så stog jag och Molly och dansade loss till Markoolio. Vilka minnen man har till alla hans låtar alltså!

Nu ska jag snart gå och äta frukost och sen ska jag gå iväg på den sista, (förhoppningsvis) sista gudstjänsten i mitt liv!
ha ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: Molly

HAHA lider med dig med alla gudstjänster!



Jo för jag vill ju heldre sheaka loss med dig!! :D

DET VAR GRYMT! haha ;*

2011-06-12 @ 13:33:38
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0