katrinelund

Hej!
igår när jag kom hem så satte jag mig framför min underbara dator och kollade på Andra Avenyn, som Karl säger så har jag nog gått och blivit en såkallad ''AA nörd''.
kollade i alla fall på sex avnsitt, hehhe tre timmar.. ,en jag kan verkligen inte sluta när jag väl har börjat! Sen när jag var stark nog för att sluta så gick jag ochjennifer ner till Ica och köpte cola till kvällen. Senare åkte vi till katrinelund och träffade folk. Firade sommarlovet kan man väll säga. Haha när vi precis hade kommit så kom även polisen, så då försvann alla som hade sprit.. men dom kom ju tillbaka sen när polisen hade hittat det och hällt ut det :)
Det var lite halvt segt där, flera stycken var bara totalfulla. Och jag och Emma, Eken occh David som var nykra var dom enda som försökte liva upp det lite med att dansa! Haha Emma och min tango alltså!

Snart bär det av till min älskling Linnéa! Undra vad som händer hemma hos familjen Carnebrant idag..

 älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0