Klänning

Hej, nu har jag precis kommit in efter att ha vrit ute och grillat korv och hamburgare. Gott vare!
Annars har jag inte gjort så mycker mer idag, bara suttit hemma och önskat mig pengar i massor! Jag har hittat så mycket som jag vill ha, massa fina kläder och accessoarer. Mamma köpte en jättesöt klänning för några veckor sen som har kommit nu, jag provade den fast den var för stor, men mamma var så gullig idag så att hon köpte en sån till mig med, fast en i min storlek.
Jag brukar inte vara så mycket för klänningar men jag kunde inte låta bli nu närdet var mamma som betalade ;)
Kanske något att ha på skolavslutningen, konfirmationsavslutningen eller kanske midsommar?


söt va?
tråkigt nog så kommer den inte fören 10:e maj..

Kommentarer
Postat av: maja

sv: kul att du vill vara med :)



tack så mycket ^^

2011-01-30 @ 16:22:56
URL: http://majajakobsson.blogg.se/
Postat av: maja [Foto & Stil]

Nu är veckans blogg avslutad! Gå in och se om du vann! :)

2011-01-31 @ 17:49:53
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0