shopping

Go' kväll! Idag slutade vi ju elva, så efter skolan så åkte jag och louise in till stan. Jag köpte min efterlängtade tröja! Den som aldrif kom in i butik! Men nu så. :D
Sen köpte jag även: toffsar, hårnålar, solglasögon, ett läder-armband och tre mascaror (alltså inte tre för typ 130 kr/st utan en kostade 80:- och dom andra två 10:-/st.). Tänkte fixa bilder på det imorgon, jag hade inget batteri i kameran så kunde inte görat idag.
Aja, när jag kom hem från Louise så hjälpte jag pappa med att sätta upp tak i rummet som sen ska bli vardagsrum. Det är lite klurigt, man får jäkligt ont i nacken och i ryggen efter att stå och titta och hålla upp en sån där skiva. Det är ungefär som att lägga golv, fast i taket.. nu har vi typ suttit nere i köket och pratat om spöken och skräckfilmer osv. Hoppas att jag kan somna nu, kanske drömmer mardrömmar!

Imorgon kommer Cornelia. Så jag måste städa mitt rum innan det, så att hon kommer in.. jag har lite tid på mig, hon brukar inte vara så snabb :p
Nä, nu ska jag sova, önska mig lycka till med drömmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0