Hos den där Elise

Haha, skojade bara :p Aja, Idag var vi ju i Ånnaboda, det var roligt, bara det att det var så förbannat kallt!
Hahah, det kom typ värsta utlännings-svärmen in till värmestugan när typ alla från våran skola satt där inne och värmade oss och fy fan vad förbannad jag blev på dom där kaxiga ungarna!
Ska försöka sätta ihop en tecknad bild sen..

Molly filmade mig när jag åkte pulka, det gick inte så bra för jag skulle köra in i Emil, men han svängde och det gjorde inte jag.. När vi kom tillbaka till skolan så var klockan fem i tre och skolbussen hem skulle inte komma förän kvart i fyra. Pappa är i Stockholm och Katarina är och jobbar i stan. Jag fick slut på ideér så jag ringde farmor så hon fick komma och hämta mig och Elise. Sen följde jag med henne hem och nu har vi precis ätit lite mat.
Nu ska jag kika in på Facbook med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0