glömde min Ben & Jerry's!

Är jätteledsen, för att jag glömde den hos Louise, nu sitter jag liksom här utan den och är skitsugen på kakdeg! Fan också! Ahja, nu har jag i alla fall kommit hem. Nu sitter jag på min favorit plats med min älskling i knät, det vill säga i min underbara säng med datorn i famnen!
Imorgon är det ju som sagt friluftsdag med skolan, pappa har köpt en färdig kycklingsallad till mig, vilket jag inte brukar tycka om så där jättemycket men jaja, vi har ju massa kebabpizza i kylskåpet bara för att pappa köpte en familjepizza igår! Är det gott med kall pizza?

Nä, nu ska jag in på fejjan osv. Gotnatt alla sötnötter!

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

Kebab är always gooooodd!!!!!!!<3

2011-02-14 @ 21:11:11
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0