fotat lite..

Hej, igår så var jag i odensbacken hela dagen/kvällen. Följde med Karl hem efter skolan, vi kollade på I rymden finns inga känslor. Den är så jäkla bra! Jag har sett den en gång innan och jag skrattade lika mycket båda gångerna! Hahah.
Sen skulle han i alla fall på träning, då träffade jag Julia och Emma och sen var jag med dom en stund, och sen vid halv tio såt tog jag bussen hem. När jag kom hem så la jag mig i soffan och kollade på Parlamentet medan jag väntade på att få internet, vilket mamma hade. Sen så somnade jag i soffan, därför skrev jag inget igår.

Idag har det varit konfirmation. Ganska segt, vi gick runt i kyrkan och letade efter symboler och sånt tjafs. Efter konfirmationen så sprang jag ut och fotade lite medan solen fortfarande var uppe. Sen efter ungefär en timme så kom Molly en snabbis. Vi satt och pratade bara, och hon tog lite bilder. Eller ja, typ tio stycken kanske :p
Nu ligger jag i sängen och väntar på att få lite mat i magen. Jag är vrålhungrig!

två bilder jag tog förut..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fina bilder du tar, dom är ju superfina. Du är ju jätte duktig. Kram

2011-08-26 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0