Blev inge..

Nu har Molly åkt hem. Vi gick som sagt till Källarn men när vi kom dit så var det kolsvart där inne så vi insåg ganske snabbt att det inte var något idag. Sen trallade vi i alla fall vidare, vi gick till ica och köpte choklad!
Sen gick vi där på vägen och flummade runt lite. Jag satte mig bland annat i en snöhög, och då åkte en bil precis förbi, så han undrade säkert vad sjutton vi höll på med.. Ja, vi hade i alla fall roligt!
När vi kom hem igen så la vi oss framför datorn och skojsade lite. Så roligt som jag har haft idag har jag inte haft på länge, shit vad jag har skrattat idag!

Ni kanske märkte vårat flum om ni nu har varit så duktiga så att ni har kollat på våran busiga video två inlägg neråt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0