bäst på att uppdatera eller vad?

Fast, nä. Jag är sämst på det!
I torsdags så plockade jag ut ur mitt rum i odensbacken. Det gick rättså bra.
I fredags så var jag in till stan med Louise, lika roligt som alltid! :D jag köpte en magtröja, bild kommer imorgon :)
Idag så har vi fortsatt att plocka ut ur huset i ghettot. Nu är det nästan tomt! Patrik, Kalle och Ella (min farbror med barn) kom och hjälpte oss lite med dom tyngre grejerna. Kalle och Ella var lika busiga som vanligt! Dom skulle bygga en koja i mitt rum så det låg massa kuddar över hela mitt golv. Vi gick ut en stund också, och då passade jag på att ta lite kort på trollungarna.

det är mest bilder på Ella, för Kalle ville inte vara med på bild.
Killar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0