prov

Hej, igår så skulle jag ha prov i NO men jag fattade ingenting, sen så hade jag svarat fel på två eller tre frågor och så hade jga råkat hoppa över än (På mitt övningspapper). Så då när jag kom till skolan igår så frågade jag om jag fick göra det idag istället och det fick jag :D Så när jag ghorde det idag så kändes det som om dte gick ganska bra :D

Jusste, jag måste bara fråga er om ni tyckte att Lina och Emma var fula på bilden som jag la upp på dom, Dom tyckte nämnligen att dom var jättefula, vilket jag absolut inte tycker! Så kan ni vara snälla och kommentera vad ni tycker :) För jag ska bevisa för dom att dom inte alls är fula!

Kommentarer
Postat av: Linnea

båda var jättefina på bilderna ju:D<3

2010-09-15 @ 16:53:16
URL: http://linneaccarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0