Ny design

Hej, jag har fixat en ny design, igen :p Jag blev inte så jättenöjd med den förra, det blev bara inte bra. Jag blev inte så speciellt nöjd med de här heller men jag tänkte ha den ett tag. Cornelia sa att hon kunde göra en fin header till mig :D Jag får bara inte till det. För hoppningsvis så får hon det ;)

Idag så var vi i kyrkan igen. Vi var på gudstjänst, inte det roligatse precis.. Aja, när jag kom hem så packade jag i ordning alla mina saker sen skjutsade Tommy mig till pappa och här var Katarina och Cornelia. Inte lång stund efter att jag hade kommit så kom också Sanna och Calle, vi åt middag. Den var grymt god! Inte nog med det vi åt en otroligt god tårta också :o Cornelia har fyllt år så vi firade henne lite kan man säga :)
Imorgon är det skola igen.. Inte roligt. Vi har studiedag på onsdag, bra är väll det!

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

Frida allt det där önskar jag att vi hade !!

vi får börja vara lite mer i skolan för då kommer det alltid att vi ses på dagarna , sover varje helg !

varje sekund jag är med dig då har jag fan roligt asso jag kan sitta med dig och bara titta in i en vägg jag har vafan iaf roligt ! xd

saknar oss så ! <3

2010-09-26 @ 21:31:41
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0