L-ö-r-d-a-g

Yes, äntligen sovmorgon igen :P Jag fattar inte hur det kan vara så skönt att vakna upp och känna att det är lördag! Igår var jag ju på gårn men vi gick också fram och tillbaka 3 gånger till kyrkan :P Det var inte så många på något ställe så det var väll lite tråkigt, men vi hade hyfsat roligt igår ändå :D

Hahah, jag hittade en bild som Johanna tog igår när Per fotatde mig :P


OOOOCH, vet ni,vet ni,vet ni,vet ni,vet ni,vet ni,vet ni, jag fick mina SKOR igår!! :D:D
Jag är jätteglad för att jag har väntat huur länge som helst :o
Först så var jag lite orolig för om dom skulle passa eftersom att jag beställde, så jag hade ju inte provat dom innan. MEN dom satt helt perfekt!



Jag vet att det kanske är lite svårt att se, men dom är i alla fall marinblåa. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

så himla fina :D:D<3

2010-09-19 @ 00:27:33
URL: http://linneaccarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0