meningslöst jag vet.

Hej, idag har jag inte gjort någonting allls. Jag var ute och fotograferade i kanske tio minuter, men jag tappade lusten till det. Sen så har jag följt med mamma till Odensbacken och hämtat lite grejer till imorgon. Vi ska ju till Stjärnholm på konfirmationsläger -.- Inte så roligt. Plus att jag har tappat bort packlistan som vi fick också att jag vet typ inte vad vi ska ha med oss.. Men aja, det ordnar sig nog :)
Hät kommer två helt meningslösa bilder som jag tog när jag var ute.



Kommentarer
Postat av: Sandra

okej kul med läger. jag vet inte vad jag ska göra, ska på halloweenfest ikväll med killen.

2010-10-30 @ 16:52:56
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: agnes =)

fina bilder :D

2010-11-03 @ 15:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0