J*vla svin!!

Nämen titta, jag har hamnat här igen.. Nu har jag ätit klart. Det blev thai-mat :) Det var väll ganska gott men jag föredrar kinamat. :)
Blev inte så mätt heller så jag ska fråga mamma om hon kan koka en majskolv åt mig när hon kommer hem.
Jag har inte gjort så mycket idag, jag satte mig framför tv:en och sen så gick jag ner och beställde mat.

Jag sitter och kollar på nyheterna och nu har det tydligen varit en ny våldtäckt i Örebro, i morse. Jag fattar inte hur man kan göra så mot någon! Jag skulle vilja kastrera våldtäcksmän! ÅHHH, jag får spunk bara jag tänker på dom svinen!
Förlåt jag var bara tvungen att få ut min ilska någonstans. Men jag skulle tro att jag inte är ensam om att man borde kastrera alla dom där slemmiga och äckliga gubbarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0