Hemma

Nu har jag kommit hem till pappa, eller det var ett tag sen men ändå.
Vi har inte gjort så mycket idag, vi har bara legat och slappat i soffan och kollat på tre filmer :p Sandor/Ida, Wallander-Vittnet och Beck-Den svaga länken, tror jag att den hette.
Imorgon så är det tråkig skola igen. Men nu är det ju bara två veckor kvar sen är det ju höstlov! :D
Jag älskar verkligen lov! Det är det bästa som finns.
Jobbigt nog så börjar inte vårat jullov speciellt tidigt i år. Vi slutar TVÅ dagar innan julafton! :o Det är inte roligt!
Jaja, jag får ta och grubbla över det någon annan dag, nu ska jag nog snart sätta mig och kolla på Rallybrudar, om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0