Hej!

Nu sitter jag i datasalen, igen ;)
Igår så följde jag med Elise hem efter skolan :) När vi kom hem till henne så sattae vi oss direkt framför tv:en, och åt varsin mandarin gjorde vi också :) Sen gjorde vi inte så mycket mer.. Juste! ELise top en liten tupplur också ;) Hahha, så söt!
Idag så ska jag hjälpa pappa med att skriva något på datron för att han säger att det tar så lång tid för honom när han gör det x) Efter det ska jag ut och springa eftersom att det inte blev av igår :)
Hahah Lina är så söt :) Hon sitter brevid mig och läser ord efter ord när jag skriver dom istället för att gå inte efteråt och kolla :p Och nu säger hon bara ''Fridiiis'' och ''meh'', och nu ska hon tydligen inte säga någe mer. (Hon ville inte att jag skulle skriva det. MOHAHAHA!)

Kommentarer
Postat av: eliselord

hihi vet så söt jag är x) <3

2010-10-01 @ 10:36:57
URL: http://eliselord.blogg.se/
Postat av: louisebiszczak

Haha det där med lina var för roligt xd <3

2010-10-01 @ 15:09:06
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0