har inte hunnit..

Hej, idag vaknade jag av att Brasse stog och flåsade mig i ansiktiet :p Han hade inte så värst bra andedräkt, haha.
Jag åkte hem från Johanna vid 3 ungefär. Då åkte vi till farmor och farfar och sen till huset och kollade lite.
Nu har jag precis hjälpt klart pappa med redovisning av sitt jobb av den här månaden. Jag skrev tre sidor, dataskrivet -.- Det var inte så speciellt roligt! Men nu är det klart i alla fall, så nu kan pappa skicka iväg det där och få sin lön :)
Jag har inte riktigt hunnit sitta vid datorn idag för att jag har haft fullt upp helt enkellt..
Aja, nu ska jag hjälpa pappa, igen. Fast nu är det tv:en som krånglar.. :s

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du skriva? ska du jobba åt han? då borde ju du iaf få lite utav lönen.. :d <3

2010-10-03 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0