Godmorgon!

Nu sitter jag i soffan och bara tar det lite lungt. Äntligen är det fredag! Jag hoppas att min mobil har kommit in i butiken nu så att jag kan få den ikväll! :D Annars så ska jag ska väll inte göra något speciellt idag, förutom att hämta mobilen.
Juste! Tommy kommer hem idag också :D Det känns som att han har varit borta i nästan en månad men han har bara varit borta i fem dagar :p Operationen gick bra och han är uppe och går nu, med hjälp av kryckor.
Jag fick sitta och äta min frukost helt ensam för mamma gick till jobbet tio i sju. Jag fattar inte att hon orkar.
Haha, gud det låter verkligen som om '' tyck synd om mig! :'(''
hahah x)  
Nu ska jag göra lite annat innan jag går ner till bussen. puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0