FILMKVÄLL!!! :D

Hej nu sitter jag hemma hos Johanna, det blir filmkväll ikväll ;) Det blir jag, Johanna, Elias, Elise, Ludwig, Agnes och Emma :) Innan jag kom hit så har jag varit hemma hos farmor och farfar, jag hjälpte pappa med at dra massa stockar efter fyrhjulingen. Det gick faktiskt oväntat bra för jag trodde att jag skle klanta mig, men det gjorde jag intesom tur var :) Det är asroligt at köa fyrhjulingen! :D Hihih, pappa skjutsade mig till Johanna med den x) Det blev jättekalt om mina ben för att det gick ju ändå hyffsat fort.
Aja, nu ska jag inte sitta här och vara osocial inte! Jag lägger upp bilder imorgon. (om det blir några) puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

haha nej det är skit tråkigt att köra fyrhjuling :P

2010-10-02 @ 20:48:34
URL: http://dispari.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0