SNÖÖÖ

TJA, Nu sitter jag hemma hos Elise,  hon packar ihop hela hennes rum medans jag sitter här och latar mig :D
Haha, känner mig snäll..
Imorgon ska jag kanske vara ned söta Linnea. Ska prata med pappa först, annars kanske jag råkar ut för ett raseriutbrott. Fast nej, det tror jag inte kommer att hända.

Gudash vad det snöade föut! Jag vet inte om det snöar lika mycket nu men jag orkar inte kolla efter.
Hoppas att det smälter bort och att det bara blir frost igen :)
Snön ska inte komma än ju! Det är december som är vintermånad inte november.Det räcker med frost ett tag till :)
Nu ska jag plugga lite NO, har ju prov i sexualkunskap imorgon.. :p

Kommentarer
Postat av: Anna med A

ha en bra onsdag :)

2010-11-10 @ 14:18:36
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0