om möblerat

Hej, jag har inte hunnit uppdatera något fören nu. Igår så var jag på konfirmation till tre och sen så åt jag och fixade mig snabbt och sen åkte jag in till stan och kollade på Karl Johan skolans julkonsert, Cornelia dansade.
Sen kom jag hem sent så då gick jag och la mig direkt.
Idag så har jag, mamma och Sanna möblerat om massor. Hon har ju flyttat in hit igen så nu ska hon ha mitt rum eftersom jag är ju bara här varannan vecka och hon är här varje. Så nu sover jag ute i vardagsrummet..
Det var lite jobbigt att lämna bort mitt rum till min stora syster men vad gör man inte för sin syster..
vid tre ungefär så kom Tiina, Emma och Kalle och hämtade upp mig, sen åkte vi till Gällersta, på gudstjänst. Idag så fick vi sjunga tre låtar. Det gick väll bra men jag tror att dom som lyssnade trodda att jag och Emma var helt knäppa, för.. Ah jag orkar inte berätta. Jag stannar hos mamma en natt till så jag åker till pappa imorgon.
Emma om du läser det här så kommer jag inte imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0