I'm back!

Hej, det var ett tag sedan nu. Jag ska försöka att bättra mig nu.

 I måndags så fyllde jag år. Farmor och farfar kom på kvällen och jag fick lite pengar. Av pappa fick jag en plattång och av min farbror och hans familj fick jag pengar.

I tisdags så följde Lina med mig hem. Vi pluggade lite och så.

I onsdags följde jag med Emma in till stan, hon skulle in och dansa.

I torsdags så gjorde jag ingenting.

Igår var jag inne i stan och kollade på Sanna när hon och resten av dom som är med i Musikal-linjen uppträdde. Det var ju Kulturnatten så det var massor utav uppträdanden över hela Örero. Ungefär.

Idag så ska jag till mamma och imorgon så ska mormor och morfar komma och fira mig lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0