F R E D A G

Hej, nu sitter jag och kollar på Kenza & Tyra Show, avsnitt 6. Kenza hoppade fallskärm! Det har varit något som jag har velat göra men efter det här så vet jag inte om jag vill göra det mer.. Det ser grymt roligt ut men när dom hoppar så snurrar dom runt och massa så jag kommer aldrig att våga göra det där. Inte för att jag har tänkt att göra det men.

Idag så ska jag hem till Louise. Jag tror att vi skulle baka lite och sen skulle vi ha spa :p
Gud vad skönt! Rebacca skavara med oss också för att Martin skulle in till stan och göra något tror jag. En riktig tjej-dag kommer det att bli! Jag kommer nog att ta lite bilder, så om jag gör det så lägger jag upp dom ikväll.


Hahah, vad tycker ni om min snygga makeover? ;D

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

hallå kom någon gång da har vänat jätte länge på att du ska logga in på msn ju :o<3

2010-11-05 @ 12:14:10
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0