Hemma från Linnéa

Hej, nu har jag kommit hem från Linnéa. Julia skulle komma till henne så jag och Emma åkte hem.
Vi skulle sova alla tre i Linnéas säng, jag låg längst ut och jag höll på att ramla ner flera gånger så till slut så la jag mig på golvet. Så det är vart jag har sovit inatt.. Det var ganska så hårt men det gick.
Vi hade riktigt roligt igår i alla fall! Vi lagade mat, potatis kroketter, grillad kyckling och béarnaisesås. Mums!
Sen gjorde Emma och Linnéa hemmagjord ansiktsmask, med Eget recept: mjöl,blåbärs yoghurt köttmarienad, ägg, kakao,grädde och olivolja.. Haha. Vi kollade ju på The Last Song också.. Och ja, jag grät massor. Emma skrattade bara åt mig och Linnéa. Taskigt tycker jag!

Usch jag blir så ledsen! Olle gick inte vidare igår! :( Bajs också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.emmaapaulsson.blogg.se

hihi kolla :D

2011-01-09 @ 15:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0