Hemma efter en lång dag på stan.

Hej! Nu har jag kommit hem från stan. Jag var där med Emma, Julia och Rebecca :) Vi har väll mest handlat juklappar. Jag har köpt en till Emma och en till mig själv, Hihi.
När vi satt på bussen och väntade på att den skulle pka iväg så ringde mamma och sa att Peter från Jokkmokk var i Örebro och att han behövde hjälp med att hitta till bussen och så. Så jag sprang av bussen innan den hann åka och Julia, Emma och Rebecca undrade vad sjutton jag höll på med. Haha, jag sprang ju bara av bussen utan att säga något x) Men jag ringde i alla fall till Julia sen och förklarade. Efter det så gick jag och mötte Peter, vi gick och kollade på mobiltelefoner till honom.
Nu har vi kommit hem och väntar nu på mat :)


Kommentarer
Postat av: emma erlandsson

hahaha bussen var sönder så vi satt i bussen typ 30- 40 minuter och vänta med tussen bussar efter som sog och tuta hahaha!<333333

2010-12-23 @ 08:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0