Bondevrak.

Hej, jag har inte suttit vid datorn någonting den här veckan typ. I söndags så satt vi i bilen hela dagen och så kom vi hem sent så då gick jag och la mig. I måndags så gick jag luciatåg och kom hem sent så då gick jag och la mig. I tisdags så följde Emma med mig hem, vi pluggade och sen packade jag och åkte till pappa, kom hem ganska sent så jag gick och la mig. Igår så var jag på Marieberg med mamma och Sanna, kom hem sent.. Idag så har jag varit på stan med Julia och Molly. Jag har köpt juklapp till mamma och pappa.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Jag ska sova nere i huset för första gången. Så imorgon blir det skolbus som gäller. tjugo över sju går den.
Nä, men nu ska jag göra mig i ordning sen blir det sängen. Puss!

PS. bilder från funäsdalen lägger jag upp imorgon eller på lördag. I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0