vilken?!??!

Hej, nu har jag precis kommit hem från stan. Jag följde med Emma in för att jag inte hade någonting som helst att göra, hon köpte två par skor, en penna och ett block :) Jag köpte bara en penna :p
Efter det så dansade Emma och sen åkte vi hem :)
Jag har kollat runt lite på väskor.. Och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för att jag har hittat tre stycken som jag ska välja mellan, en brun adidasväska som jag såg i göteborg, en svart väska som jag inte har någon bild på men den likar dom --> här
eller den --> här

vilken tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma Erlandsson

Vet inte båda är snygga och jag har faktiskt kollat på en typ likadan som den första den tycker jag nog bäst om! (L)(L)

2010-09-12 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0