Jokkmokk om 5 dagar

Nu har jag kommit hem fråna stan, Sanna köpte byxor och en jacka, och jag köpte också en jacka för 749 kronor :o. Vi ska ta med det upp till Jokkmokk (i Norrland). Sanna åker imorgon med bil och jag åker på tisdag med tåg tillsammans med morfar (:
vi ska till Skaite och där finns det ingen el.. så att jag kommer inte kunna ladda min mobil när vi är där och så kommer jag inte heller kunna sitta vid datorn, jag kommer hem på onsdagen den 11:e tror jag. det kommer nog inte bli så många inlägg precis ;p


i det här huset ska jag sova, dom flesta andra ska sova i tält :p

ser ni husen? Ja, nu kanske ni förstår det där med ingen el eller täckning ;)

fast vi kommer ju inte vara här alla dagar, vi kommer vara hemma hos min moster också (:
jag ska flyga helikopter till Skaite :s

I'm back

nu har man blogg här igen då. Jag hade en blogg här innan Bloggplatsen.se men det var ingen som visste om den :p jag ska snart åka in till stan med pappa och Sanna :) Sanna ska köpa ett par byxor och jag ska bara med för skoj skull. jag skriver mer när jag kommer hem. Om jag orkar.


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0