shoppar loss i götet!

helluuu! Det blev inte något liseberg idag för när vi vaknade så åskade det och blixtrade.. så vi tappade liksom suget. Istället har vi varit nere på frölunda torg en stund, snart är det lunch och efter det blir det att ta spårvagnen bort till nord stan och shoppa loss totalt! sen ikäll blir det bio. :)  


på tåget

tjaaaaaaaow! jag äger ju fan på att uppdatera!? :o GRYMMA JAAAAG!
Nu sitter vi i alla fall på tåget, l´blir liseberg imorgon då :D komemr äga sönder, enormt!

just nu.


duktiga flickan!

tjolahopp! jag vet att jag är grym på att uppdatera, är grym på allt liksom!
Snart är första veckan i skolan överstökad! Bara imorgon kvar och då ska vi ha friluftsdag..

imorgon åker jag föresten till göteborg med emma också! så i helgen är göteborg heeelt totalt osäker! man vet aldrig vad jag och emma ställer till med.. vi får hoppas på det bästa! är taggad till tusen!

frukost!

Hej! Nu sitter jag ute i köket och mular in min macka i munnen. Senare kommer Emma, kommer blir röj! Minns inte riktigt vad vi sa att vi skulle göra, men något var det! Jaja, nu ska jag äta mig mätt sen ska jag sätta mig och stirra in i en vägg tills Emma kommer!

gamla vackra bilder!

vad vore jag utan dig hjärtat? ♥

bilder.

tänkte visa lite bilder från i förrgår när jag följde med pappa till sjön eftersom jag inte har något speciellt att berätta..
håret föresten blev bra, har inte tagit mig tid att ta kort på det så ni får vänta lite till!

   
klicka för större bild! 

impulsiv färgning utav hår

helluu, nu sitter jag hemma hos Emmispemmis och vi har precis varit på ica och köpt hårfärg :) Kände att jag behövde färga det nu.. för- och efterbilder kommer senare :) Ha det bäst så länge!

blåser bort

hallå där! Nu sitter jag med datorn inkopplad till tv:n så jaa.. lite roligt! Har kollat på Andra Avenymn så innan jag stängde av så tänkte jag fixa en morgon hälsning till er!
Ska snart hjälpa Katarina med disken.. jippie.
Emma skulle fixa några bilder.. så länge får ni en bild på katten min!


gooooodmorgon!

Nu sitter jag hemma hos Julia efter att ha sovit här två nätter, busigt!
Tog med mig kameran men det har inte blivit några bilder för att klantiga Frida glömde ju minneskortet i datorn hemma.. men förhoppningsvis så kanske Emma lägger upp några bilder som hon har tagit med sin Iphone på hennes blogg, då kan jag ju sno några därifrån! ;)
Idag händer inte så speciellt mycket, ska ta 13.00 bussen hem till mamma. Sen ska jag packa och åka till pappa.
Nu vill Julia ha datorn såååå, ha det bra!

myskväll here i come!

Tjooo, drar till oden och sover där tillsammans med min favoriter!
Hoppas ni får en lika bra kväll som jag kommer få! Svårt att tro, men man kan ju alltid hoppas! ;D

älskar er!

kläderna..

det här köpte jag igår:
skjorta 59:- Cubus
väska 99:- H&M
linne 149:- BikBok
sandaler 199:- dinsko


ny fräsh design!

sådär ja! Nu var den uppe!
kan du inte se den nya designen? Tryck på f5

vad tycks?

Glimma

haha måste bara visa er en grymt ful bild jag tog på Glimma idag!

men ändå lilla pluttinutti!

shopping!

Hallå! Är på toppen humör just nu, jag och mamma har varit på marieberg och shoppat loss! Har fått med mig massa fina pryttlar hem :D
Bilder kommer imorgon efter jobbet.. Har inte så mycket mer att säga för tillfället, så jag hör av mig när jag har det. Puss!


3 dagar kvar!

Hej, nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt! Idag har jag jobbat osv. det suger ****!
Aja, imorgon är det bara att kämpa vidare! Efter jobbet idag så har jag städat rummet och suttit framför datorn och jobbat med Mollys och sen min egen nya design! förhoppningsvis så kanske min dyker upp på torsdag :)
nu måste jag rusa iväg för tommy anländer med grillade hamburgare!


Bild nr. 4 - eld

let's start a fire!

RSS 2.0