hej, igen :)

Så, nu har jag kommit hem till mamma igen :) Just för tillfället så sitter jag och kollar på Bygglov :p Hahah, Willy är för rolig! x) Igår så följde jag ju med Linnéa in till stan, hon köpte ett par tights. Hon sulle köpa en tröja också men hon hade inte råd, det fattades tio kronor, så då skulle jag betala åt henne sålänge sen skulle jag få pengar senare. Men sen när jag skulle ta ut pengarna så funkade dte inte så det blev ingen tröja :/ Linnéa blev inte glad :s
Sen så när vi satt på bussen så glömde vi att plinga så vi fick gå av en station för sent, så vi fick gå ungefär en kilometer. Det var verkligen svinkallt ute! Jag tänkte ta en liten joggingtur för att hålla värmen men Linnéa hängde inte på -.-' Hon är så slö!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har bara varit hemma hos pappa och hämtat grejer. Ungefär vid halv sju-sju så ska Emma komma en stund :) Hennes föräldrar var inte hemma och Emma ville inte vara själv så då fick hon komma hit :D

Tyvärr så har jag inga bilder från Göteborg :/ Jag tog inte med mig min kamera till Liseberg, Emma tog bara några bilder med sin mobil som jag ska tjata till mig, så när Emma vet hur man laddar över bilderna så kommer dom antagligen upp här på bloggen ;) Vi tog igentligen inte så många bilder men hennes mobil heller, det är nog mest bilder från när vi gick in i spegelhuset :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0