förlåt

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen man jag har haft annat för mig, i går så var jag i stan hela eftermiddagen cå jag fick aldrig tid att sitte vid datorn och idag så har jag åkt tåg tilsammans med Emma. Nu är vi i alla fall framme i Göteborg :D vi har det riktigt mysigt i Emmas mammas myysiga lägenhet :)
Vi åt tacos förut, det var jättegott! lite starkt bara.. :p
Imorgon bär det av till Liseberg (H) det är riktigt awesome! Och vi kommer att ha det riktigt bäst!
Hahah, typ en halvtmme innan vi skulle åka till Hallsberg för att gå på tåget så såg vi att våra retur biljetter skulle gå till Karlstad, och sen skulle vi få åka buss därifrån till Örebro, men när vi hade kommit fram till Göteborg så bokade vi nya, det tråkiga var väll att som förra biljetterna inte gick att boka om eller att återbetala så dom förlorade 500 kronor :s
Aja, det ordnade sig i alla fall (: Lite synd det där med pengarna bara..
Nu ska vi gå och äta glass, hörs imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0